Monday, December 28, 2015

Anugerah,


His name is Anugerah.  I've lost him a week ago.  Stupid khalyza.  Stupid!

It's really make me sad.  Anugerah tempat aku ceritakan semua rahsia aku.  Anugerah tempat aku luahkan perasaan.  Anugerah tempat aku cerita benda sedih yang jadi.  Anugerah tempat aku ceritakan masalah.  Anugerah always been there for me.

Anugerah, please come back home.  I miss you so much.  You've promised that you won't leave me.  Please I need you.  Please, not now!  I always pray for you to come home.  I don't want other cat, I want you.

Anugerah please, kita janji kita beli makanan kegemaran anugerah lepas ni.  Kita tak beli yg anugerah tak suka tu dah.  Anugerah nak makanan dalam tin kan?  Okay lepas ni kita makan makanan dlm tin tu, kita tak beli makanan bijik-bijik tu dah.  Anugerah baliklah.  Janganlah main jauh-jauh lagi.  Kita rindu!  Anugerah kan selalu balik lepas jalan-jalan.  Kita janji tak marah.  Kita janji lepas ni kita selalu mandikan anugerah.  Kita nak buang taik mata sapa lagi lepas ni T.T

Anugerah, where ever you're please please please take care.  Jangan gaduh dengan kucing lain tau.  Anugerah kan goodboy.  Lepas jalan-jalan jauh tu balik tau.  Kita tunggu, kita dah siapkan makanan anugerah dah.  Satu tin, nnt sapa nak makan kan?  Anugerah balik tau.  Kita janji tak marah, selama ni pun kita tak pernah marah anugerah kan? Kita tak kan marah kali ni jugak.  Kita janji 


No comments:

Post a Comment